Sinnsyke søkeord – del 9

Jeg har hatt flere blogger, og fått helt enormt med bisarre søketreff. Det betyr altså at noen har hatt behovet å skrive inn følgende ord og uttrykk i søkemotor. Hva er verst – det behovet eller at de tydeligvis fant meg?!

apenes kropp er meget lik din egen. Noen har også like mye hår.
100 ting å bruke skattepenger på –
1. gi dem til meg. 2. gi dem til meg. 3. gi dem til meg. 4. gi dem til meg…..
japansk liten dukke pappeske bilde
nei.

larve som ser ut som en liten pinne – Dette får jeg også mye treff på, pinnelarver.
nerde bilder – og akkurat hva er det?

ny juice på rema –
tror man jeg er synsk?
krem mot kløe av intimbarbering – Holy TMI Batman!
bruke ekte sitron som bil lukt – Bare å teipe på dashbordet det.
toro h flaske –
h-flaske? eh? Og toro PÅ flaske? Hva i alle verdens navn er dette?
cola i skjerm sprekken på pcen farger på pc skjermen –
GRATULERER.

hva heter den dingsen på colaboksen? – Jeg blir bare målløs.
godteri (fargerike maiskorn) –
joda.
innhold i brød – Busemenner, biller og mel. Helt klart.
sukkermengde i brus forsøk – forsøk på hva da?
hva betyr det at kommentar venter på modereringen – det betyr at jeg ikke orker mer troll og dritt og ikke vil la det synes heller. Nett-troll sprekker nemlig når ingen ser dem.

hvor har blitt av jordbær pocky? – langt oppi rumpa di (ikke sjekke søkestatistikk for rare ord kl halv 2)
banditt –
Er vi i Ville Vesten?
danske matbilder
– okey.
konsistens mat –
og HVA forventet du å finne utav her egentlig?!
men i helvete da! – ja det kan man godt si!!

