Sinnsyke søkeord – del 8

Jeg har hatt flere blogger, og fått helt enormt med bisarre søketreff. Det betyr altså at noen har hatt behovet å skrive inn følgende ord og uttrykk i søkemotor. Hva er verst – det behovet eller at de tydeligvis fant meg?!

lasagneplatene går i oppløsning – gratulerer!
barndommens rødbrus – Nei og nei så nostalgisk. Hva med nåtidens rødbrus??
diare tortilla chips –
…. altså…. jeg foreslår klara klok, lommelegen?!
insekt i bakhodet
Nei det har vi ikke prøvd.
hvorfor har mennesker fordommer?
fordi mennesker er noen svært lite utviklede skapninger.

fniste i butikken 2011
ja det gjør jeg støtt.
kvalme+hjemmelaget kjeks
– gratulerer!!!
appelsinsjokolade ekkelt
– helt enig. Prøv økologisk med naturlig smak, ikke kunstig aroma.
gamle lamper – Ja det har jeg på nattbordet.
glad sur
– Javel. Manisk-depressiv?

hvorfor smelter ikke sjokoladen når man er forkjølet
– Altså.
Hvordan få andre folk til vanvidd
– søke på rare ting tydeligvis!!!
gryterett på en tallerken
– hvor faen skal den ellers være?!
hvilken syre brukes på godteri for at de skal smake godt
…. nei si det.
putefyll økologisk – det høres ut som en god ide.

butikk tang sjøgress oslo –
skal du åpne en butikk med tang og finne sjøgress?
hvite kakemenn fullkorn –
hvorfor ikke? Nå får man jo brune kakedamer, neste politiske korrekte steg er fullkorn!
nettaviser ikke nøytrale –
Det er faen meg sikkert og visst.
ugly mandarin –
ikke fornærm mandarinen sånn!!
råttent stekt kjøtt – Da bor du
enten på Island eller så har du gjort noe jævlig teit.

