Sinnsyke søkeord – del 7

Jeg har hatt flere blogger, og fått helt enormt med bisarre søketreff. Det betyr altså at noen har hatt behovet å skrive inn følgende ord og uttrykk i søkemotor. Hva er verst – det behovet eller at de tydeligvis fant meg?!

veldig søtt dyr – i alle verden. Eneste grunn man finner dyr her er jo .. til middag.
verdens verste pepperkakehus – ååååh. neei så ille er det vel ikke?!
blekksprut chips – Blekksprut-chips? Nei ikke prøvd.
teikneserie ku – en ny superhelt? Og på nynorsk? Artig. Send meg link når du finner det.
prate om meningsløse ting –
nei, ikke her!!

hva betyr ordet oppfordring –
Å anbefale, gi tips. F eks OPPFORDRER DEG Å FØLGE MED I NORSKTIMEN.
nøtter som smaker som chilinøtter – et annet merke chilinøtter????
honningpulver krydder –
nam, hvor får man det?!
legemiddelindustriens bonuser –
sett deg godt til rette, Vero skal fortelle eventyr for deg.
sjøtang kiwi –
Kiwi med sjøgress eller sjøgress med kiwi? Eller snakker vi butikken Kiwi?

biff og bernaise –
Jatakk.
hesteræv –
hahahahaha. Ja. det hender man bruker den metaforen.
det er faen ikke håp jeg er helt enig!!
potet snack –
"chips".
norsk brus brus – vet ikke ikke.

kjØpe fenikkelfrØ – hvOrfOr stOre Øer? Og jeg har en te fra helsekost som er reine frø.
hvilke klesmerke har elg som logo
– turistklærne.
brette vårruller trekant –
får uendelig med treff på dette. Har skrevet om det i tekst om kinarestaurant, men ikke hvordan.
seig nori? –
gratulerer.
kakemenn sukker hatter –
kakemennene vil heller ha flosshatt.

