Sinnsyke søkeord – del 6

Jeg har hatt flere blogger, og fått helt enormt med bisarre søketreff. Det betyr altså at noen har hatt behovet å skrive inn følgende ord og uttrykk i søkemotor. Hva er verst – det behovet eller at de tydeligvis fant meg?!

bearnaisesaus for dummies – Hahahha denne elsket jeg. Svar? Knorr-posen.
mario bæsj –
Jeg mista rundstykket på bordet da jeg så denne her. Seriøst.
tror det er frukt men det er en nøtt – Jeg aner ikke hva jeg skal tenke her en gang.
hva heter justin bieber i cia – Helt sikkert ikke noe tøft.
ica sjokolade 69 kr – Det var JÆVLIG dyrt til å være Ica?

godteri viberator – Skal tilfredstille både søtsug og.. sug?
aloevera på kyr – Hipp hurra for hippie-bønder?
sitron og bær – hørtes ut som en frisk og artig kombinasjon.
oversaltet popcorn – gratulerer??
middagsburger – Jeg vil ha frokostburger jeg.

sukkerbit kirke – du skal bygge en? Eller ta med en sukkerbit i kirka?
irriterende lyder knekkebrød – hahaha. Okey? Hvorfor meg?
stygt pepperkakehus – Ahahahaha.
daglivare kina – de har nok dagligvarer der også.
pepperkakehus skryte – ja det finner du ikke her.

Sprett banan – jeg håper vi snakker Tine Sprett her – og ikke en sprettene banan?
sjokolade dekker hvilke behov – ALLE SAMMEN!!!! Er ikke sjokolade praktisk? (magnesium er det i den i hvert fall?)
spiste en hel sjokolade –
gratulerer.
hvite flak avføring –
………………..
stavanger cakes facebook –
eh hæ???