Sinnsyke søkeord – del 5

Jeg har hatt flere blogger, og fått helt enormt med bisarre søketreff. Det betyr altså at noen har hatt behovet å skrive inn følgende ord og uttrykk i søkemotor. Hva er verst – det behovet eller at de tydeligvis fant meg?!

humre – samme som med fnise, jeg får enormt mange treff på disse to ordene helt alene.?
banan med sjokolade – Sikkert en fin dessert det.
tullball – Helt enig.
brus som støtter en god sak – Nytt produkt fra Røde Kors?
honk kong market møllergata – Honk honk.

pepper kakehus – Skal du ha kakehus til pepperen din?!
hvordan lage lekeslim – og et av innleggene som fikk treff den dagen var et om jålemuffin.
rare pepperkakehus – lol! dette treffet kom kort tid etter jeg la ut et innlegg om det.
maleri+spør meg – ja jeg spør og jeg spør?!
sinnsyk nynorsk – jeg og.

rart katte fjes – det er faktisk skremmende lite katter på denne sida her til at jeg er nerd.
søkeord – gratulerer. Hva fant du ellers?
potetgull i rema 1000 – i Remas butikker har du helt sikkert det ja.
ku sokk – fryser kua på tærne??
interessante teorier om jesus fødsel – fortell fortell fortell fortell fortell

tine melk morsom – det synes jeg i grunn ikke at Tine er. Q-melk derimot. Nå har jeg "nesten ikke nok" sjokomelk!!!
insekter i godteri –
ikke noe å anbefale.
styg ugle –
neeei!!! Ugler er penne dyr.
alternativ til deodorant –
gå naken?
aloe vera spiste – Aloe vera spiser… ikke noe? Tror jeg??
Feed me!!!