Sinnsyke søkeord – del 3

Jeg har hatt flere blogger, og fått helt enormt med bisarre søketreff. Det betyr altså at noen har hatt behovet å skrive inn følgende ord og uttrykk i søkemotor. Hva er verst – det behovet eller at de tydeligvis fant meg?!

hvilke lyder lager giraffer – …. …….
get telefonmodem –
DET har vel aldri eksistert?
gult brød –
hørtes i grunn ikke spiselig ut.
Forkroppen –
Det var i det minste ikke bakdelen man søkte på denne gang.
reagerer på hjemmelaget bearnaise saus –
Det gjør jeg og. Jeg reagerer med glede.

nudler kreft – Det får du helt sikkert.
fromasj pudding –
en pudding med smak av fromasj, ja takk!!
gele pose –
pose av gele hørtes dumt ut da.
morsomme bilder av mann med skjegg –
Hva i Darwins navn?! HAR IKKE SKJEGG HAR JEG JO SAGT. Ikke er jeg mann heller.
hva spiste vi på 80 tallet – Mat må man jo tro. Men mye rare tilsetninger, spesielt hyperaktivites-farger.

tørrvare rema 1000 –
HVA trenger man søke på dette for og HVORFOR meg.
hvorfor diktatur – Alle trenger en hobby?
medium raw stek – gjerne det takk.
pinjekjerner kombinert med – andre spiselige ting?
nøtte navn – Nils.

artige.no katter – jeg er verken artige.no eller katt. Såå…
hater jobbintervju – jeg og.
fremtidens mat –
er forhåpentligvis e-stoff-fri, naturlig og enda bedre enn nå!
de 5 hovedsmakene i matfag –
uh hæ? smaker du på fagene dine?
varmeskap til snacks –
hva pokker skal du ha i det skapet??

