Sinnsyke søkeord – del 2

Jeg har hatt flere blogger, og fått helt enormt med bisarre søketreff. Det betyr altså at noen har hatt behovet å skrive inn følgende ord og uttrykk i søkemotor. Hva er verst – det behovet eller at de tydeligvis fant meg?!

en reke – kan jeg få flere?!
hva har man på seg på dommedag
– rustning?!
oppveksten skader oss alle – ja det er faen meg sant og visst!
romvesen kanin – nei men delfinen skal være det!!
kardemomme innvandrerbutikk
– Snakker vi krydderet eller byen?

"skrive feil på fødselsattest" – da driter du deg ut tror jeg!
truse smak lukt –
gå og skam deg. nå.
slange godtepose – slange i godteposen?!? fæle greier.
plutselig vondt i en tommel –
dagen jeg så denne så hadde jeg vondt i hånda.
mainstream kjedelige mennesker
– helt riktig.

skulle ikke valgt allmenn
nei det er jeg helt enig i!
tåfis-ost –
rett og slett bare "wtf!" Hvorfor meg, hvorfor søke.
blekksprutblekk sunt – det er sikkert "kreftfremkallende" som ca alt annet i her i verden.
vont i rumpa –
får "vont" i rumpa jeg også, av denne stavinga her. Hvorfor meg?!! 
hårete ku
okey, hva faen?!

hafast trase – HÆ? Dette tør jeg ikke å søke på en gang. Seriøst.
gele former 90-tallet
– tenker vi godteri formet som noe eller formene? Det fantes turtles-gelegodteri. /savn
blå snacks –
BLÅ SNACKS!! Hvor, hvor, hvor?
produkter fra 90-tallet gele hår
IKKE HÅR HER. I HVERT FALL IKKE HÅRGELE.
ica maxi tilbudsavis –
Jeg har nok nevnt ica maxi på matblogggen, men…. tilbudsavis?!

