Sinnsyke søkeord – del 1

Jeg har hatt flere blogger, og fått helt enormt med bisarre søketreff. Det betyr altså at noen har hatt behovet å skrive inn følgende ord og uttrykk i søkemotor. Hva er verst – det behovet eller at de tydeligvis fant meg?!

jobbe med manuell konvoluttering – nei det vil du ikke det.
råtten sviske – hva faen skal du søke på det for!
bil som nattbordslampe
– nei nå!!!
hvordan er dagens drama –
…. men ok, det er tekst om mitt drama her..
rullegardin med eiffeltårnet – ……

tør du spise her – bare hvis du tør først!
det normale mennesket
– Jeg blir fornærmet. Hvorfor ble jeg funnet?!
hva gjør man med bacon svoret –
åpner kjeften?!
jagerfly på gardin – ….
holder det ikke at du har eiffeltårnet?
har dommedag slått til noen sted ennå? –
jeg vet ikke. les aviser og se på nyhetene så finner du fort ut det.

mr melk plakat – NEI!!
sjøgress suppe –
ja det har jeg prøvd! Eller, dvs, fiskesuppe med sjøgress strødd over.
fnise ord –
balle. pung. stiv. ballong. innkjøring. bakdøra. kamskjell. ubåt. gjem salamien. skog.
tannkrem og cola
– hva i ?!?!?!
grønn saft på glass flaske
– da har den stått for lenge om den ble grønn?!

sylte grønnsaker – ja det var jo rette bloggen å finne av å søke på det?!
larver i kjøkkenskuffer
– fysjom!
bilder av sinnsyke folk
– ………………
hva er en pocky dag –
Hver dag med pocky er en fest! Hvilken dag er din pocky dag?
ica medisterfarse –
nei. Ikke her.